۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹

مهلت شرکت در دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد

مهلت شرکت در دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد

فراخوان حضور هنرمندان برای شرکت در دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تا هشت روز دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به گذشت ۵ ماه از اعلام فراخوان دهمین جشنواره موسیقی ملی جوان و به دنبال تقاضای مکرر شرکت کنندگان ، فراخوان این دوره از جشنواره که قرار بود ۱۵ تیرماه به اتمام برسد تا ۲۳ تیرماه تمدید شد.

دهمین جشنواره‌ ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و با حضور و همکاری اساتید بزرگ موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی شهریورماه برگزار خواهد شد.

این دوره از جشنواره در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی کلاسیک، و موسیقی نواحی و در قالب سه گروه سنی الف (۱۵ تا ۱۸ سال)، ب (۱۹ تا ۲۳ سال)،  ج (۲۴ تا ۲۹ سال) برگزار می شود.

کد خبر 3701189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی امانی-09370955673 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
      0 0
      باسلام.کاش شرایط سنی را برای شرکت در بخش موسیقی نواحی تا 45سالگی یا بیشتر اعلام میکردید.چرا که گنجینه فولکلور ما در دل و سینه افرادی خاص نهفته است و با شرایط سنی پایین و عدم شرکت اینگونه افراد این گنجینه ها برای همیشه پنهان میما نند و به فراموشی سپرده میشوند. باسپاس.
    • حسین مصدق ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
      0 0
      بهتر بود این خبر رو در سایت جشنواره موسیقی جوان یا انجمن موسیقی منتشر میکردند ، بنده امروز 29/4 به طور اتفاقی از این قضیه مطلع شدم. این سهل انگاری از سوی مسئولیت جشنواره جدا بحث برانگیزه. کسی که اخبار جشنواره رو دنبال کنه مسلما در وحله اول باید از طریق همان دو سایت مطلع بشه چطور میشه خبره به این مهمی رو نه در سایت جشنواره و نه در سایت انجمن اطلاع رسانی نکردند!!! و از طرفی وقتی فراخوان جشنواره 5 ماه پیش اعلام شده ، چه لزومی به این تمدید کردن بود؟!!!